esc
Vyhledat
Lidé často hledají
Pracovní příležitosti
Pro koho je určeno intervenční centrum?
Jaká je provozní doba poraden pro rodinu?
Kdo se mi bude věnovat v poradnách pro rodinu?
Jsem dítě a potřebuji pomoc
Potřebuji pomoc s péčí o dítě
Jsem rodič a chci lépe porozumět svému dítěti
Chci se stát pěstounem
Jsem pěstoun, co pro mě můžete udělat?
SSP-OL
Intervenční centra
Poradny pro rodinu
Zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc
Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Dohody o výkonu pěstounské péče
Koordinace aktivit pro uprchlíky z Ukrajiny
SSP-OL
Intervenční centra
Poradny pro rodinu
Zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc
Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Dohody o výkonu pěstounské péče
Koordinace aktivit pro uprchlíky z Ukrajiny
SSP Olomouc
SSP Olomouc
ssp%at%ssp-ol.cz
+420 585 427 141
Hlavní stránka
O nás
Dokumenty o organizaci
Hodnocení služeb a podání stížnosti
Volná pracovní místa
Odborné praxe studentů
Ochrana osobních údajů
Naše služby
Aktuality
Důležitá oznámení
Plánované akce
Proběhlé akce
Kontakt
Virtuální prohlídka
Zvětšit písmo
Zmenšit písmo
Vysoký kontrast
Výchozí kontrast
28_SSP Olomouc
O nás
Hodnocení služeb a podání stížnosti
Hodnocení služeb a podání stížnosti
Naší snahou je neustále zkvalitňovat nabízené sociální služby. Zajímá nás, jak jste byl(a) s našimi službami spokojen(a). Vyplnění tohoto dotazníku je anonymní. Za podněty a připomínky ke zkvalitnění našich služeb Vám děkujeme.
Postup při podání stížnosti
01
Když nejsem s poskytovanou sociální službou spokojen/a, mohu si podat stížnost
Jakou?
písemnou
ústní
Kdo?
zájemce o službu
uživatel služby
zástupce, kterého si zájemce či uživatel služby zvolí
Kde?
Písemnou na e-mail:
ssp@ssp-ol.cz
Písemnou vložením do schránky důvěry umístěnou v 1. NP na dveřích do poradensko-terapeutického úseku (určeno zejména pro uživatele sociálních služeb SSP) nebo do schránek důvěry (námětů a připomínek) umístěných v jednotlivých Poradnách pro rodinu OK.
Písemnou i ústní kterémukoliv pracovníku SSP, s výjimkou údržbáře a uklízečky. Stížnost může být podána také přímo v kanceláři asistentky ředitele v 2. NP budovy SSP, Na Vozovce 26, Olomouc, PSČ 779 00 (dále jen SSP) nebo prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na výše uvedenou adresu.
Postupy obsažené v těchto pravidlech je třeba dodržet i v případě stížnosti na službu intervenční centra poskytovanou na odloučených pracovištích SSP (Poradny pro rodinu Šumperk, Přerov, Prostějov, Jeseník) a v terénu.
02
Co musí stížnost obsahovat?
Označení konkrétního pracovníka, proti němuž stížnost směřuje, dále konkrétní vyjádření jednání či nejednání, ve kterém je spatřováno pochybení tohoto pracovníka. V případě, že stížnost nesměřuje proti konkrétnímu pracovníkovi, musí z ní být zřejmé, v jakých konkrétních skutečnostech je spatřován nedostatek či závada v činnosti SSP.
03
A co anonymní stížnost?
Na podání anonymní stížnosti máte právo, o výsledku jejího prošetření ale budete informováni pouze v případě, kdy v ní zanecháte nějaký kontakt na svou osobu (např. emailovou adresu, která neobsahuje vaše jméno, nebo adresu P.O. Boxu)
04
Kdo bude stížnost řešit (kdo bude příjemcem stížnosti)?
stížnost na konkrétního pracovníka řeší vedoucí příslušného úseku
stížnost na vedoucího úseku a zástupce ředitele řeší ředitel SSP
stížnost na průběh poskytování sociální služby řeší vedoucí příslušného úseku
stížnost směřující proti činnostem spadajícím do působnosti ekonomicko-provozního úseku řeší ředitel SSP
05
A co bude se stížností dál?
Příslušný pracovník (příjemce stížnosti) záležitost prošetří, případně osobně projedná se stěžovatelem, a ke stížnosti zaujme jednoznačné stanovisko, které konzultuje s ředitelem SSP.
O vyřízení stížnosti je stěžovatel ve lhůtě 30ti dnů od jejího podání písemně informován ředitelem SSP.
06
Řeší SSP všechny stížnosti?
Pokud řešení stížnosti nepatří do kompetence SSP, bude stěžovatel o této skutečnosti ve lhůtě 30ti dnů od jejího podání písemně informován společně s doporučením, kam (na jaký orgán či instituci) se má se svou stížností obrátit.
Na stížnost ve věci, která byla opakovaně šetřena a u níž ani opakovaným šetřením nebyly zjištěny skutečnosti zakládající důvod pro přijetí nových opatření, nebude brán zřetel, pokud stěžovatel nedoplní podání o nové skutečnosti. O tomto postupu je stěžovatel písemně informován.
Pokud bude při prošetřování stížností zjištěno, že záležitostí se zabývá již někdo jiný (orgány činné v trestním řízení, ve věci probíhá občanskoprávní řízení nebo správní řízení), nebude v šetření stížnosti dále pokračováno a stěžovateli bude tato skutečnost sdělena.
07
Jak dlouho to bude trvat?
Lhůta pro vyřízení stížnosti je 30 dní od jejího podání. V této lhůtě je stěžovatel informován o způsobu jejího vyřízení, případně o přijatých opatřeních vedoucích k nápravě zjištěných skutečností. V případě, že stížnost nelze pro náročnost věci vyřídit ve stanovené lhůtě, je tato skutečnost stěžovateli ve lhůtě 30ti dnů od jejího podání písemně sdělena.
08
Kde se mohu o stížnostech dozvědět více?
Ve vnitřním předpise SSP Pravidla pro přijímání a vyřizování stížností, v platném znění, který na požádání zapůjčí k nahlédnutí kterýkoliv pracovník SSP.
09
Co když nejsem se způsobem vyřešení stížnosti spokojen?
V případě, že stěžovatel nebude s vyřízením stížnosti či s přijatými opatřeními spokojen, má právo obrátit se písemně na ředitele SSP s žádostí o opětovné prošetření jeho stížnosti nebo se může obrátit na následující subjekty:
10
Krajský úřad Olomouckého kraje
Odbor sociálních věcí
Jeremenkova 40a
779 00 Olomouc
tel.:
585 508 111
e-mail:
posta@kr-olomoucky.cz
www.kr-olomoucky.cz
11
Veřejný ochránce práv ČR - ombudsman
Údolní 39
602 00 Brno
tel.:
+420 542 542 888
e-mail:
o
chrance@ochrance.cz
www.ochrance.cz
12
Český helsinský výbor
Štefánikova 216/21
150 00 Praha 5
tel.:
220 515 188
e-mail:
sekr@helcom.cz
www.helcom.cz